Съгласно Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ), „Деловодството” на „Център за административно обслужване” е административното звено, оторизирано да приема заявления за достъп до обществена информация, както и да връчва информация по издадено от съответен отдел на район „Илинден” решение относно конкретно заявление.
Заявления за достъп до обществена информация се подават по пощата или в „Деловодството”, като се регистрират под съответен регистрационен номер в „Деловодството”, само когато съдържат всички необходими данни, съгласно чл.25, ал.1 от ЗДОИ.
Получаването на достъп до обществена информация става в „Деловодството“ – след заплащане на услугата, независимо от начина на заявяване на желанието за достъп до обществена информация.
Бланка на Заявление за достъп до обществена информация.
Данни за организацията на работа и структурата на СО – район „Илинден” можете да намерите в секция „Организационна структура” и на страница „Контакти“.
Правомощията, функциите и отговорностите на районната администрация са публикувани в секция „Функции и отговорности“.
Информация при обявяване на процедури за възлагане на обществени поръчки се публикува в секция „Профил на купувача”.
„Харта на клиента“ представя отговорностите на служителите от СО – район „Илинден” и нивото на обслужване, което гражданите следва да очакват от тях; описание на административните услуги, извършвани от районната администрация и тяхната цена, както и информация относно реда за подаване на предложения, сигнали и жалби.
Основните нормативни актове, регулиращи дейността на администрацията можете да намерите в секциите „Нормативна база” и „Вътрешни нормативни актове”.
Информация относно седалището и работното време на администрацията, както и данни за кореспонденция и връзка с ръководството и служителите от СО – район „Илинден” са публикувани в секция „Контакти”.