Район „Илинден“ е второстепенен разпоредител с бюджетни средства – местна администрация, създадена да подпомага кмета на района, като орган на изпълнителната власт, при осъществяване на неговите правомощия по провеждането на държавната политика на местно ниво и държавната политика за развитие на столицата; осигурява технически дейността на кмета и извършва дейности по местното самоуправление и административното обслужване на гражданите и юридическите лица.
Кметът на района
Правила за прием на кмета
За да Ви бъде насрочена среща с кмета на район „Илинден“ е необходимо предварително да подадете Заявление за прием при Кмета, което можете да изтеглите тук. Заявлението се подава в деловодството на Районна администрация „Илинден“ от понеделник до сряда в седмицата, преди датата на желания прием. Начините за подаване на заявлението са: на място – в деловодство на Район „Илинден“, по електронен път – на e-mail: info@ilinden.bg или чрез електронна форма на Заявление за прием при Кмета, която можете да попълните тук.