Проект „Повишаване на квалификацията на служителите чрез обучение” по Оперативна програма „Административен капацитет“ /ОПАК/
Оперативна програма „Административен капацитет” /ОПАК/
Бюджетна линия: BG051PO002/12/2.2-07
Стойност на проекта: 60 964, 08 лв.
Период на изпълнение: 12 месеца
Проектът се финансира от Европейския социален фонд,
чрез Оперативна програма „Административен капацитет“ и предприсъединителните програми на ЕС.
Основна цел на проекта:
Повишаване на квалификацията и професионализма на общинските служители.
Специфични цели:
- Подобряване на работата на Район „Илинден” на Столична община чрез обучение на служителите.
- Подобряване на капацитета на служителите в ключови области чрез целенасочени обучения.
Целева група:
Общинската администрация в Район „Илинден”, кмет и заместник кметове.
Очаквани резултати:
- Сформиран екип за управление и разработване на документацията за изпълнение на дейностите по проекта;
- Подписани договори с изпълнители на проекта;
- Проведено специализирано обучение за общо 15 ръководители и служители в общината за по-добра комуникация с гражданите;
- Проведено специализирано обучение за общо 12 служители по прозрачност и добри начини за предоставяне на информация и обслужване на населението в общината;
- Проведено обучение по английски език по А1 и А2, съобразено с Европейската езикова рамка и стандартите за качествено езиково обучение, за общо 20 общински служители;
- Проведено обучение по „Основни производства по АПК за неюристи” (ПР–6) от каталога на Института по публична администрация /ИПА/ за общо 10 служители.
- Проведено обучение „Как да мотивираме ефективната работа на служителите” (ЗА-4) ) от Каталога на Института по публична администрация за общо 3 служители;
- Проведено обучение по „Делова комуникация и етикет” (ЕФ–6) – 4 служители;
- Проведено обучение по „Прилагане правото на ЕС в България” (ЕРФ-1) – 4 служители;
- Проведено екипно обучение за по-добро решаване на проблеми и конфликти за общо 23 служители;
- Проведено обучение по развитие на екипа за общо 30 служители;
- Проведени дейности по информация и публичност.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучения:
Дейност 3: Провеждане на обучения по каталога на Института по публична администрация:
Дейност 4: Провеждане на групови обучения за администрацията:
Дейност 5: Дейности по информация и публичност.
Откриваща пресконференция
Успешно приключили обучения, курсове и семинари:
- „Делова комуникация и етикет“ (ЕФ-6)
- „Основни производства по Административнопроцесуален кодекс /АПК/ (за неюристи)“
- Специализирано обучение по английски език – ниво А1
- Специализирано обучение за по-добра комуникация с гражданите
- „Как да мотивираме ефективната работа на служителите“
- „Създаване на умения за по-добро решаване на проблеми и конфликти”
- Специализирано обучение по английски език – ниво А2
- Специализирано обучение за служители от общинската администрация за изграждане умения за прозрачност и добри начини за представяне на информация и обслужване на населението
- „Обучение по развитие на екипа“
Закриваща пресконференция